søndag 28. august 2011

Tea, dame med blått hår og Edinburgh

Etter jeg var i Edinburgh og i verdens søteste Tea-room, har jeg blitt hekta! I et lite smug fant vi Forsyth Tea Room, et bitte lite sted drevet av en søt gammel dame med blått hår som serverte tea og gode kaker i typisk britisk stil. Det var tydelig ikke et turiststed, det satt et par eldre herrer og damer i hjøret og drakk sin afternoon tea ellers var det tomt. Denne damen med blått hår hadde dekorert butikken sin med de merkligste ting, og hun hadde til og med heklet små "duker" til å ha over sukkerskålene! Elsk!






Nå har jeg som sagt fått helt dilla på tea, og kjøpte meg verdens søteste tea sett i Edinburgh:


Så nå drikker jeg Darjeeling Tea fra Edinburgh ("the Champagne of tea" som det står på boksen!) og Rooibos tea fra Ekeby :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar